środa, 7 stycznia 2015

Pokój dla chłopca

Dziś chciałabym przedstawić Wam wycinek mojego projektu końcowego na kursie projektowania wnętrz. Cały projekt obejmował urządzenie czteropokojowego mieszkania. Ja postanowiłam przystosować wnętrze do potrzeb małżeństwa z dwójką dzieci. Zaprojektowałam przestrzeń wspólną, sypialnię oraz dwa pokoje dziecięce - jeden przeznaczony dla dwóch dziewczynek, a trzeci dla chłopca. Z tego ostatniego pomieszczenia, dla którego inspiracją dla mnie była lampą Bau Normann Copenhagen, byłam najbardziej zadowolona, dlatego właśnie tą aranżacją się dzielę :) 








1. Lampa Bau - Normann Copenhagen
3. Dywan - IKEA PS 2012 (już niesprzedawany)
4. Stolik Stockholm - IKEA
5. Stołek Bucket - Kare Design

Meble Young Users pozwalają na wielokrotną zmianę aranżacji z zastosowaniem nakładek na fronty. Występują one w kilku czarno-białych wzorach, natomiast gładkie w kilku kolorach. Przedstawiam zestawienie przykładowych frontów.
Young Users by Vox

Ostatnio widujemy mnóstwo dziecięcych pokoi w bieli, czerni i szarości. Zaczęłam się właśnie zastanawiać od kiedy trwa ten trend. Czy jesienią 2013 roku, zanim zaczęłam czytać blogi wnętrzarskie, już tak było, a ja żyłam w całkowitej nieświadomości :)?

Źródło zdjęć: Normann Copenhagen, IKEA, Meble Vox, Kare Design

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM będzie bezlitośnie kasowany. Odpuść linkowanie do swojego fanastycznego sklepu.