poniedziałek, 9 marca 2015

Dywany z Westwing, dekoracje z Bonami

W mojej rodzinie rozpanoszyła się choroba i dziś dołączyliśmy na trzecim i czwartym miejscu do grona tych, którzy tegoroczny marzec spędzają siedząc w domu, łykając antybiotyki i wykopując się z morza chusteczek. W tej sytuacji, ze względów bezpieczeństwa nie naciskam już na pomoc z zewnątrz w stawianiu szafy. Nie wyczyściłam nadal wszystkich szafek kuchennych z pyłu po wierceniu otworów na uchwyty. Miałam pisać pracę na zaliczenie przedmiotu z zeszłego semestru, ale taaaak bardzo nie chciało mi się czytać orzeczeń TSUE. I tym sposobem odwiedziłam strony dwóch klubów - Westwing i Bonami. Przeglądanie najnowszych kampanii należy do kategorii ToDo-sów, które zawsze są na końcu listy. W końcu nie mam jeszcze czego kupować, najpierw chcę wyjść z etapu rzeczy i paczek z meblami na podłodze, a potem spokojnie, stopniowo kupować kolejne nie zawsze niezbędne przedmioty.
Orzeczenia TSUE były tak nudne, że wczoraj zajrzałam przejrzałam jednak co w klubach zakupowych piszczy i wybrałam parę rzeczy, które uważam za godne uwagi. 

Na początek parę dywanów. 
Dwie pierwsze propozycje kieruję do osób, które lubią wprawiać gości w konsternację i odpowiadać na pytania "Yyyy, a ten stuletni dywan to tak tylko tymczasowo, na czas remontu, tak?". 



Trzeci dywan kojarzy mi się nieco pustynnie, piaskowo i namiotowo. 


Dywany (Westwing):
  1. Avise I 
  2. Bloore
  3. Walie 
  4. Galccio II
  5. Gatsy

Poduszka idealnie wpisująca się we wczorajszy post.


Ta z kolei kojarzy mi się z mapami rysunkowymi - tak można zaznaczyć las iglasty ;)


Świecznik - pająk. 


Plakat - manifest. Gdy zauważasz, że nie masz w pracy czasu na pracę.


Bonami:
  1. Poduszka Kempink
  2. Poduszka Up
  3. Świecznik Spider
  4. Plakat Less Meetings. More doing

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. z Bonami :)
      dzięki za uświadomienie, że obcięłam spis z linkami :)

      Usuń
  2. Bardzo oryginalny świecznik, spodobałby się mojemu mężulkowi, który lubi pajączki !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń

SPAM będzie bezlitośnie kasowany. Odpuść linkowanie do swojego fanastycznego sklepu.