wtorek, 5 stycznia 2016

Mary Elizabeth

Najwyższy czas przedstawić Wam kolejnego wnętrzarskiego jutubera (jeżeli nie widzieliście poprzednich wpisów z tej serii, koniecznie zajrzyjcie do postów o Mr. Kate i Christiane Lemieux).

Jeśli polubiliście Mr. Kate, pokochacie także Mary Elizabeth

Poznałam ją jeszcze, gdy działała wraz z Leah pod nazwą A Fab Life, i wspólnie urządzały mieszkanie Ingrid Nilsen. Niedługo potem ścieżki Mary i Leah się rozeszły. Leah zabrała nazwę A Fab Life i przeniosła się do telewizji, z kolei Mary zachowała kanał z wszystkimi wspólnymi filmami i zmieniła jego nazwę na Mary Elizabeth. Od początku bliżej mi było do Mary, więc nawet nie śledziłam poczynań Leah (ale dziś postanowiłam sprawdzić co u niej - tutaj macie linki: strona FabLifeFabLife na YouTube, kanał Living with Ashley).
Oto parę zrealizowanych przez Mary (lub Mary i Leah):


Mieszkanie Ingrid Nilsen

Jeżeli chcecie zobaczyć cały proces - part 1 i part 2.
A to już efekty:


Łazienka w czerni


Metamorfoza kuchni w pięciu krokach


Malowanie sekretarzyka 


Szkoda, że Mary nie wrzuca filmów częściej, bo wszystko oglądam z przyjemnością.
Polecam m. in. filmik o usuwaniu tatuażulutowych ulubieńców (serio, czy kiedykolwiek widzieliście lepsze połączenie bieli, żółci i czerni?), o stylizacji baru...

Jak to się dzieje, że jest cała masa jutuberów, o których nigdy nie słyszałam, a którzy mają miliony subskrypcji, a Mary ma ich zaledwie 328 tysięcy? Dziewczyna zasługuje na więcej, więc wiecie co robić :D

3 komentarze:

  1. Nie znam, ale chętnie tam zajrzę! Dziękuję za informację, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. O mam właśnie wolny poranek, wiec zabieram się za oglądanie, dzięki wielkie! :) Pozdrawiam radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że YouTube służy mi tylko do słuchania muzyki i puszczania bajek Ance. I trochę się boję obejrzeć to, co proponujesz, bo mogę przepaść na długie godziny ;-) Z drugiej strony jestem tak żądna nowych źródeł inspiracji, że może się skuszę? :-)

    OdpowiedzUsuń

SPAM będzie bezlitośnie kasowany. Odpuść linkowanie do swojego fanastycznego sklepu.