poniedziałek, 16 listopada 2015

Kalendarze adwentowe (od ręki)

O tej porze roku post o kalendarzach adwentowych nikogo nie dziwi. Najwyższy czas na wycieczkę do papierniczego, jeżeli planujecie go zrobić sami i na zebranie 24 drobiazgów, które mają przypominać, że czekamy na wielkie wydarzenie.
Jeżeli nie macie czasu lub siły na robienie wszystkiego od zera (TU znajdziecie parę pomysłów), zerknijcie na to, co możemy dostać w Zara Home i Tchibo. 




Ekozestaw 

W pakiecie torebki, zawieszki, naklejki z liczbami i sznurek. Tchibo, 39,95


Filcowy 

24 zawieszki z kieszonkami plus sznurek. Tchibo, 49,95

Dwa w jednym (kalendarz i zapas skarpet)

Genialny pomysł ;) Po opróżnieniu skarpety po prostu zakładasz na stopy. W Wigilię jesteś bogatszy o 12 par. Kalendarz występuje w wersji dla niej i dla niego (choć na stronie rozmiary 35-37 oraz 38-40 zostały oznaczone jako dla dzieci). Tchibo, damskie, męskie, 89,95 



Choinka z szufladek

Naklejki w zestawie. Kalendarz można także powiesić. Tchibo, 59,95
To mój ulubieniec ;)


Szydło z worka

Woreczki z juty, wstążki i sznurek. Tchibo, 59,95


Ulica w bieli

Na bogato. Zara Home, 139,00


Drewniane miasteczko

Na bogato w wersji naturalnej. Zara Home, 139,00



Widzielibyście któryś z kalendarzy u Ciebie?

Swoją drogą, Westwing zaskoczył mnie w tym roku możliwością kupienia choinki w zestawie z dekoracjami. W zeszłym roku choinki nie miałam, w tym roku chciałabym mieć, ale nie mam jeszcze nagromadzonych przez lata bombek i łańcuchów więc pewnie wyjdzie z tego bida z nędzą ;) Gdybym miała nadmiar gotówki, poważnie rozważyłabym zakup kompletu pasujących do siebie dekoracji, czy to z drzewkiem, czy bez drzewka.  

6 komentarzy:

  1. U mnie numerem jeden też byłaby choinka z szufladek, ewentualnie domek z Zary lub ekozestaw. Jednak ciągle szukam chwili, żeby wymyślić i stworzyć swój... ;)
    Faktycznie, też widziałam gotową, przystrojoną choinkę na westing i zastanawiam się, co jeszcze można wymyślić ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tę choinkę z szufladek na żywo i chętnie przygarnęłabym na cały rok na drobiazgi typu zapasowe guziki lub gumki-recepturki ;)
      Myślę, że jeszcze nie ma (ale aż się boję sprawdzać ;)) usługi "Przyjedziemy do ciebie z gotową choinką, włączymy lampki do kontaktu, zamontujemy lampki choinkowe na twoich krzewach przed domem a ty możesz leżeć i nic nie robić" :D

      Usuń
  2. Mi najbardziej podoba się ekozestaw i drewniane miasteczko :-)) Sama jeszcze nie praktykuję kalendarza adwentowego. Pamiętam z dzieciństwa jedynie kalendarze-bombonierki i jakoś nie jestem szczególnie do tego wspomnienia przywiązana. Kto wie, może za jakiś czas mi się to zmieni? :-) Co do gotowych choinek, to jestem na nie... to tak, jakby całe mieszkanie urządzić w jednym sklepie :-) Skoro nie masz ozdób zbieranych latami, polecam Ci wyprawę na giełdę staroci - u różnych sprzedawców możesz upolować naprawdę piękne okazy ozdób choinkowych :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba nawet nigdy nie miałam takiego kalendarza z czekoladopodobnymi, a bardzo chciałam taki mieć ;) Na razie także nie planuję kalendarza, ale za parę lat może zrobię dla dzieci :)
      Co do giełdy staroci: nie spodziewałabym się tam ozdób choinkowych, ale skoro mówisz, że można je tam dostać, spróbuję :)

      Usuń
  3. Ekozestaw i męskie skarpety! :D Świetne! Ale wszystkie kalendarze, które pokazałas, mają coś w sobie.
    Problem mam z nimi jeden - nie mam gdzie ich w domu umieścić! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

SPAM będzie bezlitośnie kasowany. Odpuść linkowanie do swojego fanastycznego sklepu.