wtorek, 24 lutego 2015

Dom na miarę: Domy z antresolą



Domy z antresolą, czy z "pustką nad (salonem/jadalnią...)" to dla mnie trudny temat. Z jednej strony antresola daje poczucie przestrzeni, nadaje wnętrzu lekkości, z drugiej budzi we mnie zawsze pytania "Jak malować tak wysokie ściany i sufit?" i "A jak barierka nie wytrzyma i spadnę?". 

Mimo wszystko pokazuję kilka projektów, które wpadły mi w oko. 


Domino



Plus za dwa mniejsze pokoje na parterze. Ten bliżej garażu, dzięki bliskości łazienki, sprawdzi się jako dodatkowa sypialnia. To także propozycja dla osób, które pracują w domu - można stworzyć dwa osobne miejsca pracy. 

(kliknij w rzut, aby go powiększyć)


 E - 101



Ten dom przypomina nieco moje rysowane ołówkiem projekty sprzed ponad dziesięciu lat. Korytarz na piętrze często pełnił w nich dodatkowe funkcje - miejsca do pracy, kącika TV albo biblioteki. 



(kliknij w rzut, aby go powiększyć)


AJR 19



Bardzo podoba mi się tylna elewacja (wszystko przez to zróżnicowanie wykończenie) i panoramiczne okno w kuchni. 

(kliknij w rzut, aby go powiększyć)


Avalon



Spójrzcie na wizualizację poniżej - pisanie bloga w pokoju z widokiem na salon to jest to!



(kliknij w rzut, aby go powiększyć)


***

To już przedostatni post z serii Dom na miarę. Od przyszłego tygodnia zacznę w końcu pokazywać jak urządzamy swoje M4 ;) To, co niezbędne (kuchnia, łazienka) jest już na ostatniej prostej, dlatego już jutro się przeprowadzamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM będzie bezlitośnie kasowany. Odpuść linkowanie do swojego fanastycznego sklepu.