wtorek, 9 września 2014

Wydarzenia wnętrzarskie - wrzesień w Warszawie

Wiecie jak to jest, gdy w Waszym mieście mnóstwo się dzieje, w kinie jest naraz pięć filmów, które chcielibyście obejrzeć, gdy macie na FB kilkanaście zaproszeń na ciekawe wykłady, spotkania, konferencje, ale to wszystko Was omija, bo nie macie zwyczajnie czasu?
Tak właśnie jest ze mną. Zawsze denerwuję się, że wszystkie najciekawsze wydarzenia są w te dni, gdy mam kolokwium, a jak są tuż przed sesją albo w czasie sesji, to już w ogóle myślę, że organizatorzy robią mi na złość. 
A w lipcu czy sierpniu, gdy wieczory są długie i chciałoby się gdzieś pójść, kogoś poznać, czegoś dowiedzieć - nie dzieje się nic. 
Tym razem jednak chociaż we wrześniu coś się dzieje we wnętrzarskim świecie. Niestety, za późno zorientowałam się, że trwa Wawa Design Festiwal pod hasłem Przynależność i nie zarezerwowałam sobie dość czasu, żeby się tam wybrać. 
Z tym większą radością przyjęłam więc informację o konferencji Nowe trendy w architekturze wnętrz. 


Mam nadzieję, że nic nie przeszkodzi mi wybrać się do IWP i będę mogła zamieścić relację z tego spotkania. A poniżej relacja z podobnej konferencji w Katowicach. 


Przypomniałam sobie jeszcze o jednym wydarzeniu, które dziś wyłapałam na FB - dziś o 19:00 spotkanie z cyklu Jasno o Designie. Może komuś z Was uda się na nie wybrać :)?

Gdzie zwykle szukacie informacji o wydarzeniach wnętrzarskich? Jak często na nich bywacie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM będzie bezlitośnie kasowany. Odpuść linkowanie do swojego fanastycznego sklepu.