czwartek, 16 kwietnia 2015

Zestaw konferencyjny

Nie wiem, jak Wy, ale ja zwykle jestem dość podekscytowana tym, co znajduje się w torbach przygotowanych dla uczestników konferencji. 
Niestety, gdy byłam ostatnio w Luminosferze na spotkaniu OKK Design i wyszłam na przerwę zostawiając, jak większość uczestników, torbę na swoim miejscu, po powrocie już jej tam nie zastałam. A nie byłam na tyle zdesperowana, by zabierać torbę komuś innemu ;) Szkoda jednak, bo była to czarna torba Bo Concept, idealna na zakupy, a do tego wyposażona w plastikowe zatrzaski. A latem "szmacianki" czyli bawełniane torby, to niezbędny element mojej garderoby :)

Dziś jednak chciałabym Wam pokazać materiały konferencyjne, które parę miesięcy temu uchroniłam przed wyrzuceniem przez mojego szanownego małżonka. 

Czy tylko ja widzę w tej kaczuszce idealny obrazek do łazienki, a w naklejkach idealne oznaczenia np. na kuchenne pojemniki? 


Oboje jesteśmy gadułami i ciągle narzekamy na brak czasu, na narastające zaległości - Talk less do more powinniśmy sobie zdecydowanie wziąć do serca. Kaczka z kolei wyraża dobrze sprawdzającą się u mnie prawidłowość, że kiedy czegoś nie rozumiem i próbuję wytłumaczyć komuś co jest dla mnie niejasne, sama dochodzę do rozwiązania. Poza tym kaczka jest poszerzeniem mojej kolekcji figurek kaczek, którą jeszcze w podstawówce nieświadomie zapoczątkowała w moim życiu Olga, a którą kontynuowała potem moja mama ;) 

Miłego wieczoru! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SPAM będzie bezlitośnie kasowany. Odpuść linkowanie do swojego fanastycznego sklepu.