poniedziałek, 13 października 2014

Nowości Joseph Joseph w FF

Rzadko ostatnio wchodzę na stronę Fabryki Form, ale kiedy już wchodzę...
to patrzę tylko w nowości, bo mam wrażenie, że większość asortymentu znam już na pamięć :)
Tym razem w nowościach moją uwagę zwróciły nowe akcesoria kuchenne marki Joseph Joseph. 
Oto krótki przegląd:

Suszarka do naczyń Connect
Nowy trzyczęściowy model suszarki, który można dość dowolnie przestawiać w zależności od potrzeb i posiadanego miejsca. Skoro jesteśmy już przy myciu... 




Szczotka do mycia naczyń Palm Scrub
Nie jestem przekonana do skuteczności tej szczoteczki, ani do tego czy dozownik do płynu działałby bez zarzutu a podstawka byłaby dość stabilna. No ale zawsze to jakiś nowy pomysł na mycie naczyń ;) 


Otwieracz do puszek Can-do
Miałam już kiedyś otwieracz do puszek, który miał nie szarpać brzegów, przypominał nowoczesny korkociąg, miał niewygodny metalowy uchwyt i wymagał mnóstwa siły. Ten otwieracz  wydaje się dużo bardziej przyjazny dla użytkownika. 


Nóż do ciasta Duo Bake
Fajne połączenie noża i łopatki, do tego osłonka z magnetycznym zamknięciem. Kupiłabym, gdybym tylko więcej piekła i gotowała :) 


Komplet 2 noży Twin Slice
Może nie wydają się na pierwszy rzut oka najlepszymi nożami świata, ale niewątpliwą ich zaletą jest dopasowany pokrowiec. Wreszcie koniec z pakowaniem noża w ściereczkę. 


Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony Fabryki Form

3 komentarze:

  1. Wiesz jak to jest z takimi gadżetami? Są super, czasem bardzo się przydają, ale tak naprawdę i bez nich możesz się obejść np. stosując tradycyjny otwieracz :) ale gdybym miała [pełen worek pieniędzy i była fascynatem gotowania to czemu nie? Pozdrawiam i dzięki że do mnie wpadłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mnie takim nibypraktycznym gadżetem jest miarka do spaghetti. W praktyce lepiej sprawdza się przy gotowaniu dla dwóch osób metoda "na oko" :)

      Usuń
  2. Ta suszarka do naczyń jest świetna! Nawet wiem komu mogłaby się ona przydać....( chyba prezent gwiazdkowy mam wymyślony dla jednej osoby ;)) Ja niestety uwielbiam takie gadżety... Ach ten design! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

SPAM będzie bezlitośnie kasowany. Odpuść linkowanie do swojego fanastycznego sklepu.